Technical assistance center

Kompetentne wsparcie wdrożonych rozwiązań.

Jednym z najważniejszych elementów oferty KOMSA Systems Polska jest wsparcie techniczne dla dostarczanych rozwiązań. Usługa ta jest realizowana w oparciu o dedykowany zespół wysoko wykwalifikowanych inżynierów. Wszyscy pracownicy tego zespołu są certyfikowanymi przez producenta inżynierami dedykowanymi do poszczególnych technologii i grup produktowych.

W zakres oferty Technical Assistance Center wchodzą następujące aktywności:

- Jeden punkt kontaktowy dla wszystkich pojawiających się pytań i problemów technicznych obsługiwany w języku polskim

- Dedykowany system rejestracji i obsługi zgłoszeń – „Ticket System”

- Zdalny dostęp do urządzeń zainstalowany u klienta końcowego i pomoc w konfiguracji lub identyfikacji problemu.

- Własne laboratorium zbudowane w oparciu o dostarczane rozwiązania dające możliwość testowania konfiguracji oraz reprodukcji zgłaszanych błędów

- Wsparcie inżyniera bezpośrednio w lokalizacji klienta końcowego

Benefity dla Partnerów

  • Efektywna pomoc w rozwiązywaniu problemów dzięki ścisłej współpracy z producentami
  • Dostęp do laboratorium w celu ewaluacji szczególnie skomplikowanych kwestii technicznych
  • Pomoc przy instalacji i konfiguracji rozwiązań na lokalizacji klienta – Inżynierowie wsparcia technicznego posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty producentów

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS JUŻ TERAZ!
Technical Assistance Center - KOMSA Systems Polska

·